Де у Львові зробити коронку на зуби?

Темы, не относящиеся ни к одному другому разделу
Ответить
Аватара пользователя
lobotryas
Сообщения: 546
Зарегистрирован: Ср, 10 май 2017, 19:52
Откуда: Киев
Контактная информация:

Де у Львові зробити коронку на зуби?

Сообщение lobotryas »

Доброго дня. У мене ось така стоматологічна проблема. Під зубну коронку почала забиватися їжа. Я не знаю, я не лікар, але думаю, що ї вже, мабуть, пора міняти. Тому що цій коронці уже сто літ в обід. Порадьте, будь, ласка, до кого краще звернутися. Мені потрібен хороший професійний стоматолог.


Аватара пользователя
irinka_terra
Сообщения: 661
Зарегистрирован: Сб, 18 фев 2017, 21:43
Откуда: Киев

Re: Де у Львові зробити коронку на зуби?

Сообщение irinka_terra »

Колись я читав, що зубні коронки не розраховані на усе життя. Їх треба міняти. Ну а у вас вже точно треба нову коронку ставити, коли вже такі проблеми почалися. Цю розріжуть, знімуть, а нову поставлять.


весеннее настроение :)
Аватара пользователя
MaxImon
Сообщения: 850
Зарегистрирован: Пт, 16 июн 2017, 17:02
Контактная информация:

Re: Де у Львові зробити коронку на зуби?

Сообщение MaxImon »

З часом кістка, на якій немає зубів, так би мовити, просідає. Атрофується. Це я намагаюся своїми словами пояснити. Тому й почала їжа забиватися під коронку. Шукайте стоматолога, нехай вам нову коронку поставить. Заразом побачить, що там із зубом, який під коронкою.


Аватара пользователя
Jurik
Сообщения: 1022
Зарегистрирован: Вс, 26 фев 2017, 21:57

Re: Де у Львові зробити коронку на зуби?

Сообщение Jurik »

Якщо під коронку почала забиватися їжа - треба йти до стоматолога та ставити нову коронку. У мене так було. Коронка на зубі у мене стояла дуже давно. Але я помітив, що під неї забивається їжа, десна на тому місці стала боліти, тому що я постійно колупав її зубочисткою та зубною щіткою, намагаючись почистити.